niedziela, 7 czerwca 2015

100 książek które chce przeczytać #1

Zauważyłam, że na polskim book tubie filmik, w którym pokazywane są książki jakie chce się przeczytać zrobił się bardzo popularny, a więc także i ja postanowiłam napisać o tym posta. Zostanie on podzielony na 2 części, aby był bardziej przejrzysty. 


1. Love, Rosie - Cecelia Ahern
2. Losing Hope - Colleen Hoover 
3. 19 razy Katherine - John Green  




4. Szukając Alaski - John Green 
5. Papierowe Miasta - John Green 
6. Will Grayson, Will Grayson - John Green 


7. Ostatnia Piosenka - Nicholas Sparks 
8. I wciąż ją kocham - Nicholas Sparks 
9. Eleonora i Park - Rainbow Rowell 


10. Poradnik pozytywnego myślenia - Matthew Quick 
11. Wybacz mi Leonardo - Matthew Quick 
12. Prawie jak gwiazda rocka - Matthew Quick 


13.Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman 
14. Wróć jeśli pamiętasz - Gayle Forman 
15. Wichrowe Wzgórza - Emily Bronte 


16. Rywalki - Kiera Cass
17. Elita - Kiera Cass
18. Jedyna - Kiera Cass 


19. Książę i gwardzista - Kiera Cass
20. Próby Ognia - James Dashner 
21. Lek na śmierć - James Dashner 


22. Miasto Kości - Cassandra Clare 
23. Miasto Popiołów - Cassandra Clare 
24. Miasto Szkła - Cassandra Clare 


25. Miasto Upadłych Aniołów - Cassandra Clare 
26. Miasto Zagubionych Dusz - Cassandra Clare 
27. Miasto Niebiańskiego Ognia - Cassandra Clare 


28. Kroniki Bane'a - Cassandra Clare 
29. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins 
30. Kosogłos - Suzanne Collins 


31. Jutro: Kiedy zaczęła się wojna - John Marsden 
32. Jutro 2: W pułapce nocy - John Marsden 
33. Jutro 3: W objęciach chłodu - John Marsden 


34. Jutro 4. Przyjaciele mroku - John Marsden 
35. Jutro 5: Gorączka - John Marsden 
36. Jutro 6: Cienie - John Marsden 
37. Jutro 7: Po drugiej stronie świtu - John Marsden


38. Dotyk Julii - Tahereh Mafi  
39. Sekret Julii - Tahereh Mafi  
40. Dar Julii - Tahereh Mafi  


41. Gone: Niepokój - Michael Grant 
42. Gone: Głód - Michael Grant 
43. Gone: Kłamstwa - Michael Grant 


44. Gone: Plaga - Michael Grant 
45. Gone: Ciemność - Michael Grant 
46. Gone: Światło - Michael Grant 


47. Krąg - Mats Strandberg 
48. Ogień - Mats Strandberg 
49. Klucz - Mats Strandberg 

3 komentarze:

  1. Część z tych książek czytałam, część na mnie czeka (pierwszy tom Gone i Miasto Niebiańskiego Ognia leżą sobie na półce). Bardzo podobało mi się Szukając Alaski i pierwsze trzy tomy Darów Anioła ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowell, Green, Clare, Collins, Quick, Forman, Hoover - świetny wybór! :)
    P.S. Zapraszam do siebie na książkowy konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cass serdecznie polecam - recenzja u mnie : http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/2015/05/kolejna-recenzja-tym-razem-troche.html A "19 razy Katherine " i "Szukając Alaski " mam na sprzedaż/wymianę, więc zapraszam na bloga po więcej informacji. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...