czwartek, 9 lipca 2015

Liebster Blog Award #2 #3

Dziś przychodzę do was z następną odsłoną Liebster Blog Award na moim blogu, gdyż zostałam ponownie nominowana przez dwie blogerki, z czego jestem bardzo zadowolona i za co im dziękuję :)

Gdyby ktoś nie wiedział o co chodzi:
A więc, Liebster Blog Award jest to popularna zabawa wśród blogerów, która polega na nominowaniu 11 blogów wraz z ich właścicielami za dobrze ,,wykonywaną robotę" oraz zadaniu im 11 pytań, na które muszą odpowiedzieć. Zasada jest tylko jedna, nie wolno ponownie nominować osoby, która nominowała Ciebie.

Clevleen z bloga, Blog Książkoholiczki 
1. Co było twoją inspiracją do stworzenia bloga?
Inspiracją? Tego nie jestem w stanie określić, ale po prostu zaczęłam czytać blogi o tematyce książkowej, oglądać polskiego booktuba i pewne osoby obrałam sobie za wzór, na których się kierowałam, abym ja również mogła choć po części stać się tacy jak oni, a jednocześnie wkładając w swoją pracę całą siebie i nikogo innego przy tym nie udawać.

2. Jeśli miałabyś być owocem, to jakim? I dlaczego?
Myślę, że wybrałabym mandarynkę, gdyż rosną one tylko i wyłącznie w ciepłych krajach, a ja jako fanka wszystkiego co związane jest z ciepłem i latem, mogłabym mieszkać w takich krajach całe życie. Są one pomarańczowe, co oznacza, że na wskutek słońca dojrzewają i zmieniają swoją barwę. Podobnie jak z ludźmi, którzy po wyjściu na słońce opalają się, co ja uwielbiam robić. Mogłabym całymi dniami leżeć i smażyć się na słońcu, byle było gdzieś w pobliżu morze, dlatego uważam, że mandarynki są jak najbardziej owocem dla mnie.

3. Jakie dwa przedmioty wzięłabyś na bezludną wyspę?
Nie powiem, że komputer i telefon, gdyż są to zbyt oklepane przedmioty, dlatego odpowiem, że z pewnością jakieś wygodne buty. Na wyspie mogą być jakieś niepożądane przedmioty rozsypane na piasku albo wśród drzew, dlatego warto byłoby mieć na sobie parę obuwia. Myślę, że przydałby się również scyzoryk, abym w razie potrzeby mogła coś rozciąć.

4. Wolałabyś spędzić w dwie godziny w szafie z 27 tysiącami pająków, czy tysiącem węży?
Oba przypadki są okropne i z całą pewnością nie chciałbym znaleźć się w takiej sytuacji, ale gdybym musiała wybierać zdecydowałabym się jednak na 27 tysięcy pająków, Mimo, że węży jest mniejsza ilość, uważam, że pobyt z nimi byłby bardziej niebezpieczny.

5. Co być chciała robić na emeryturze?
Szczerze mówiąc nigdy nie myślałam o tak odległej przyszłości, ale w moich perfekcyjnych marzeniach wyobrażam siebie siedzącą na tarasie wraz z mężem w niewielkim domu w średniej wielkości miasteczku w Kalifornii, podziwiających wspólnie zachody i wschody słońca zza oceanu. Chciałabym na emeryturze wypoczywać i spokojnie żyć, nie przejmować się problemami życia codziennego.

6. Gdybyś miała złotą rybkę, jakie życzenie byś wypowiedziała?
Abym pewnego dnia znalazła się na pokładzie samolotu Emirates jako stewardessa.

7. Najśmieszniejsza wpadka jaką zaliczyłaś to...?
Na tą chwilę przypominam sobie niedawny apel w mojej szkole, gdy jako laureatka konkursu plastycznego zostałam wyczytana, by iść odebrać nagrodę. Oczy moich znajomych jak i pozostałej części osób będących na apelu, były zwrócone w moją stronę, a ja wychodząc z rzędu zaczepiłam się o osobę siedzącą na samym brzegu i na oczach całej sali przewróciłam się. Okazało się również, że gdy upadłam na podłodze były okruszki kredy, przez co cała moja czarna spódniczka była pobrudzona, a ja musiałam wyjść na środek i odebrać nagrodę...

8. Możesz zmienić zakończenie jednej książki lub filmu. Jaka książka/film by to był i jak by się skończyła?
Tutaj od razu na myśl przychodzi mi oczywiście fantastyczna książka Johna Green'a Gwiazd Naszych Wina. Chyba każdy wie, jak zakończyła się ta opowieść, więc nie będzie to spoilerem, gdy powiem, że Augustus w moim idealnym zakończeniu nadal, by żył.

9. Możesz poznać odpowiedź na jedno pytanie. Jakie pytanie by to było?
Z pewnością, nie chciałabym się dowiedzieć kiedy umrę ani wiedzieć o jakichkolwiek chorobach, więc po dłuższym zastanowieniu mogłabym dostać odpowiedź na pytanie, czy kiedy dorosnę poznam mężczyznę, którego pokocham tak bardzo jak moi rodzicie kochają siebie nawzajem?

10. Która książka/film najbardziej cię zawiódł/a i dlaczego?
Nie mam w naturze całkowicie przekreślać danego filmu lub książki. Jednak jest jedna ekranizacja, która w moich oczach zaliczyła kompletne dno i nie ma nawet jakichkolwiek sił, aby potrafiła się wybronić. Mam tu na myśli ekranizację Miasta Kości, która chyba każdego z fanów Darów Anioła tak mocno zawiodła jak mnie. Mam tylko nadzieję, że powstający właśnie serial będzie o wiele lepszy. 

11. Gdybyś wygrała milion w totka, co byś z nim zrobiła?
Zapewne większą część wydałabym na dalekie podróże po świecie, a za drugą połowę kupiłabym apartament w Los Angeles lub Miami.


Victoria z bloga, Czytelnicze myśli Victorii 
1. Jaka jest najładniejsza książka w twojej biblioteczce?
Jak wiadomo gust każdy ma inny, ale według mnie najładniejsze książki jakie posiadam w swojej biblioteczce to czwarta, piąta i szósta część Darów Anioła w oryginalnej wersji. Według mnie są zabójczo ładne.

2. Dlaczego prowadzisz bloga?
Odpowiedź jest bardzo prosta. Bardzo lubię czytać książki i dlatego pewnego dnia postanowiłam założyć bloga, na którym będę pisać swoje przemyślenia i opinie, na ich temat.

3. Jakie są twoje plany na przyszłość?
Chyba takie jakie mają większość osób, wyprowadzić się z rodzinnego domu, pójść na studia, skończyć je, spełniać się zawodowo w kraju lub spełniać marzenia za granicą i oczywiście przydałoby się również założyć rodzinę :)

4. Gdzie widzisz swojego bloga za rok?
Na pewno go nie opuszczę i wiernie będę czekała na małe sukcesy, które mam nadzieje, że z biegiem czasu nadejdą. Chciałabym się rozwijać w blogowaniu i pisać dla was jak najwięcej i jak najczęściej.

5. Jakie masz inne hobby poza czytaniem?
Moją drugą miłością jest gimnastyka, może nie od razu wyczynowa, ale już nie długo będę przymierzać się do akrobatycznej. Uwielbiam się rozciągać i jednocześnie słuchać muzyki, myślę, że nie ma lepszego relaksu. Bardzo lubię pływać i najchętniej w takie upały jakie są teraz, nie wychodziłabym z wody. Zimą lubię również jeździć na łyżwach i trenować najróżniejsze figury łyżwiarskie.  

6. Jak wygląda Twoje idealne miejsce do czytania?
Nie potrafię czytać w zatłoczonych autobusach, czy też w głośnych miejscach lub jednocześnie idąc chodnikiem. Wiem, że są takie osoby które potrafią te czynności ze sobą połączyć, ale ja zdecydowanie do nich nie należę. Moim idealnym miejscem do czytania jest wygodne łóżko, na którym wieczorem po ciepłej kąpieli mogę się położyć i odpłynąć w świecie książek.

7. Jaka piosenka w ostatnim czasie ciągle chodzi Ci po głowie?
Zazwyczaj nucę sobie pod nosem jakieś bezsensowne kawałki z reklam, które jakimś sposobem zostają w mojej głowie, chociaż ja nigdy nie skupiam się na reklamach i zawsze jak się pojawiają przełączam na inny kanał.

8. Miejsce, które odwiedziłaś i którego nie zapomnisz, to?
Zdecydowanie takim miejscem jest Zatoka Bali na Krecie, którą odwiedziłam dwa lata temu w wakacje. Widoki jakie ujrzałam na zawsze zostaną w mojej głowie, a błękitno-turkusowy odcień morza nigdy nie zostanie przeze mnie zapomniany.

9. Co wolisz Igrzyska Śmierci czy Niezgodą?
Muszę się przyznać, że żadnej z tych trylogii nie przeczytałam do końca, gdyż zatrzymałam się na drugim tomie. Igrzyska skończę przed listopadową premierą kinową, jednak do Niezgodnej już tak bardzo mnie nie ciągnie. Zaczęłam czytać Wierną, ale kompletnie nie mogłam wbić się w jej klimat. Dlatego stanowczo wybieram Igrzyska Śmierci.

10. Który bohater wywarł na Tobie ogromne wrażenie?
Wydaję mi się, że jeśli książka pisana jest w pierwszoosobowej narracji to zawsze najbardziej zżywamy się z główną bohaterką i dlatego tutaj idealnym przykładem może być Rose z Akademii Wampirów, która jest zdecydowanie moją ulubioną główną bohaterką i jednocześnie narratorką.

11. Za co lubisz pisać swojego bloga?
Uwielbiam pisać recenzje i dzielić się swoimi przeżyciami oraz opinią, ale chyba największy uśmiech na mojej twarzy wywołują wasze komentarze. Bardzo dziękuję, ze wasze miłe słowa, które motywują mnie do dalszego pisania.  

MOJE PYTANIA:
1. Jaką książkę czytasz obecnie?
2. Pod tym pytaniem umieść zdjęcie swojej biblioteczki.
3. Wymarzony prezent urodzinowy?
4. Jaką posiadasz umiejętność, którą nie każdy potrafi?
5. Przez jeden dzień możesz stać się każdą żyjącą osobą na świecie, kogo byś wybrał/a?
6. Czy oglądasz seriale? Jeśli tak, to jakie?
7. Co byś zrobił/a, gdyby się okazało, że jutrzejszy dzień miałby nie nadejść?
8. Za co lubisz swoją ulubioną postać książkową?
9. Jakiego języka chciałbyś się nauczyć najbardziej?
10. Ile czasu dziennie spędzasz czytając książkę?
11. Jaką książkę zabrałabyś ze sobą na tygodniowy wyjazd wakacyjny?

ZA DOBRZE WYKONYWANĄ PRACĘ NOMINUJĘ:
1. http://cyrysia.blogspot.com/
2. http://zakurzone-stronice.blogspot.com/
3. http://lustrzananadzieja.blogspot.com/
4. http://about-katherine.blogspot.com/
5. http://recenzjeami.blogspot.com/
6. http://www.lustrorzeczywistosci.pl/
7. http://zakladkaa.blogspot.com/
8. http://mojeksiazki-ola.blogspot.com/
9. http://heaven-for-readers.blogspot.com/
10. http://miedzy-stronnicami.blogspot.com/
11. http://czytaniewekrwii.blogspot.com/
 

14 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominacje. postaram się odpowiedzieć na nią jak najszybciej :P
    http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że odpowiedzialas na moją nominację :) Bardzo podobały mi się Twoje odpowiedzi :) Ale muszę przyznać, że ja wolę Niezgodna :D

    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Odpowiedzi na Twoje pytanie umieszczę w komentarzu.
    ***
    MOJE PYTANIA:
    1. Jaką książkę czytasz obecnie?
    - Agata Przybyłek - Nie zmienił się tylko blond
    2. Pod tym pytaniem umieść zdjęcie swojej biblioteczki.
    - Niestety nie mam żadnej fotki mojej biblioteczki.
    3. Wymarzony prezent urodzinowy?
    - przyjęcie niespodzianka
    4. Jaką posiadasz umiejętność, którą nie każdy potrafi?
    - nie wiem, czy to umiejętność, czy raczej barbarzyństwo, ale potrafię sama ubić kurę i wypatroszyć ją.
    5. Przez jeden dzień możesz stać się każdą żyjącą osobą na świecie, kogo byś wybrał/a?
    - piosenkarką np. Patrycją Markowską
    6. Czy oglądasz seriale? Jeśli tak, to jakie?
    - raczej nie oglądam, choć czasami zdarza mi się zerknąć na ''M jak miłość''.
    7. Co byś zrobił/a, gdyby się okazało, że jutrzejszy dzień miałby nie nadejść?
    - nie wiem, chyba nałykałabym się tabletek nasennych, by przespać to wszystko, bo za bardzo strachliwa jestem.
    8. Za co lubisz swoją ulubioną postać książkową?
    - za stanowczość i opiekuńczość.
    9. Jakiego języka chciałbyś się nauczyć najbardziej?
    - angielskiego
    10. Ile czasu dziennie spędzasz czytając książkę?
    - około 3 godzin.
    11. Jaką książkę zabrałabyś ze sobą na tygodniowy wyjazd wakacyjny?
    - TO S. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolałabym siedzieć w szafie z wężami. Chyba bym umarła gdybym wiedziała, że koło mnie chodzą dziesiątki tysięcy pająków.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi! :) Mam nadzieje, że kiedyś dostanę nominację do Liebster Blog Award :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, jednak trochę się wyłamię ponieważ nie nominuję nikogo i odpowiem tutaj ;)
    1. Jaką książkę czytasz obecnie?
    Dzisiaj czytam "Coraz mniej olśnień" Ałbeny Grabowskiej, "Portret Doriana Graya" Oscara Wilde i "Inną bajkę" Kasi Bulicz-Kasprzak ;)
    2. Pod tym pytaniem umieść zdjęcie swojej biblioteczki.
    Obawiam się, że na jednym zdjęciu nie zmieściłaby się ;)
    3. Wymarzony prezent urodzinowy?
    Ksiązki. Albo bon zakupowy na książki ;)
    4. Jaką posiadasz umiejętność, którą nie każdy potrafi?
    Wyginam rękę w drugą stronę i mogę pokazać Ci łokieć z przodu ;)
    5. Przez jeden dzień możesz stać się każdą żyjącą osobą na świecie, kogo byś wybrał/a?
    Pozostałabym sobą ;)
    6. Czy oglądasz seriale? Jeśli tak, to jakie?
    Bardzo rzadko, nie mam na to czasu. Jednak wieczorami czasem zerkam na Chirurgów (zostały mi tylko 4 odcinki 11 sezonu).
    7. Co byś zrobił/a, gdyby się okazało, że jutrzejszy dzień miałby nie nadejść?
    Spędziłabym ostatnie chwile z córką i liczyłabym na to, że mój mąż-superbohater uratuje świat ;)
    8. Za co lubisz swoją ulubioną postać książkową?
    Nie mam ulubionej postaci, ponieważ nie przywiązuje się do nich ;) ale cenię cechy takie jak odwaga, silna wola i cięty język;)
    9. Jakiego języka chciałbyś się nauczyć najbardziej?
    hiszpańskiego ;)
    10. Ile czasu dziennie spędzasz czytając książkę?
    Teraz, kilka godzin ;)
    11. Jaką książkę zabrałabyś ze sobą na tygodniowy wyjazd wakacyjny?
    Na tygodniowy wyjazd zabrałabym 7 książek, zakładając że jechałabym sama do jakiejś głuszy, gdzie nie ma internetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania. :)
    Ja wolę Niezgodną, ale gusta są różne :)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię ciepłe kraje. :)

    http://biblioteczka-eileenjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Zostałaś nominowana do LBA. http://ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciepła kraje chyba każdy lubi :) i mam nadzieję, ze i ja dostanę kiedyś nominację :)
    Zapraszam do mnie: http://countrywithbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że zabranie butów i scyzoryka na bezludną wyspę wydaje się całkiem sensownym pomysłem :)
    Pozdrawiam,
    Artemis
    http://artemis-shelf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nominacji.
    Ja też uwielbiam Rose z Akademii!! Jej postać jest świetna,sposób narracja zresztą też :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nominacji!
    Zapraszam do mnie!
    Ja u cb zostaję;D
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...